Ballonger...

... i Paris, ett kort i milda färger.
Gjort i en utmaning hos Creativa Scraparinnor i en bingobrickutmaning och jag vann :-).
Det var en Bingoutmaning och jag valde raden med blommor, stämpla och band.
 
 
Stämplar: Saturated Canary, Vilda
Färgläggning: Distressrefiller
Papper: My Mind's Eye
Dekorationer: Blommor, pärlhjärta, pärlspröt, pärlfloss, band
Verktyg: Martha Stewart bigbräda, Cuttlebug, die Marianne Design och Magnolia
 
==================================
Detta vann jag - kanonfint set med papper från bildmålarna och Maja Design och med matchande dekorationer - mkt användbart!
 
Se vilket fint pris jag gick av Jennie i utmaningen!
Papper från Bildmålarna och Maja Design med matchande CS o dekos :-)
Tack Jennie! 
Jag återkommer inom snar framtid med en ny utmaning!

Kommentarer
Postat av: A-C

Grattis till vinsten! Finfint kort och fina vinstprylar.

Svar: Tack Anne-Christin :)
lenislenis

2014-04-10 @ 10:12:47
URL: http://christinescraftings.blogspot.se/
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Åh, vilket fint kort i ljuvliga färger! Grattis till vinsten!

Svar: Tack Catrin :)
lenislenis

2014-04-10 @ 21:15:14
URL: http://tsambika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0