Season's greeting - stencil + Nuvo Mousse

Ett kort som jag bloggade för CiliInPapers igår.
Jag har använt mig av Nuvo mousse och en stencil från Echo Park. Textstämpeln ingår i ett stämpelset från Altenew och jag har stämplat med en av de nya dynorna från Spectrum Noir, Rose Gold, och embossat med clear. Det blev så läckert! Diesen är Tim Holtz design, från Sizzix.
Stick-It är det ultimata att använda vid den här typen av dies. Glöm inte att sätta fast Stick-It på papperet innan du stansar ut! För att få lite mer effekt har jag valt att sätta dubbla lager av kottarna och det är superenkelt att montera när man kommer ihåg Stick-It! :-)
Stämplar: Altenew
Dies: Sizzix
Stencil: Echo Park
Färg: Tonic Nuvo mousse, Spectrum Noir Inkpad Midas Metallic
Övrigt: Embossingpulver, Stick-It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0