Björkskog från Stampendous

Jag tänkte försöka få liv i bloggen igen :-)
Idag bloggar jag för Cili In Papers - en björkskog med en jättekul teknik som Jennifer McGuire visar HÄR.

Jag färgade in ett akvarellpapper med Distress Oxider, stänkte lite vatten, stämplade med björkarna och därefter har jag ”tvättat ur” björkarna med vatten och pensel. En jättekul teknik och har du inte provat tycker jag definitivt att du ska göra det!

Texten kommer från Altenew och är stämplad med Versamark på svart, embossad med vitt pulver och monterad med distanskuddar på kortet.
Lite bling fick bli pricken över i:t 🙂

 
Stämplar: Stampendous, Altenew
Dies: Lawn Fawn
Övrigt: Distress Oxide, embossingpulver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0