Julkort med bl a Sizzix och Echo Park

Nu gäller det att jobba på med julkorten så man hinner bli klar tills de ska skickas. Jag tillhör dem som inte kan göra julkort hela året så nu är det riktigt kul!

På dagens kort har jag använt mig av en stencil från Echo Park och Nuvo Glimmer paste för att skapa en vintrig bakgrund. Granpapperet kommer från Carta Bella och rådjuren är dies från Sizzix. Jag har även använt mig av dies från Lawn Fawn.
Texten är embossad i guld och den kommer från InkyWings.
På närbilden kan man se hur läckert det blir med Nuvo Glimmer Paste.

Stämplar: InkyWings
Dies: Sizzix, Lawn Fawn
Papper: Carta Bella
Övrigt: Stencil Echo Park, Nuvo Glimmer Paste, embossat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0