Stampendous Yogagrodor

OM någon skulle ha råkat missa det så ääälskar jag yogagrodorna! Det blir helt enkelt ett kort då och då med dem :-) och detta kortet bloggade jag för Cilil In Papers i fredags.
Denna gången har jag färglagt dem med Spectrum Noir Illustrator och stansat ut med en oval die med söm. Den stora glittriga mandalan, till bakgrunden, har jag gjort med distress inks och en stencil från Kaisercraft. När distress inksen hade torkat la jag, fortfarande med stencilen kvar, ett lager med Nuvo glimmer paste över.  Gillar resultatet av den kombinationen och om du inte har testat tycker jag att du ska göra det!
Texten är en die från Sizzix.
Stämplar: Stampendous
Färgläggning: Spectrum Noir Illustrator
Dies: Altenew
Övrigt: Distress ink, Nuvo Glimmer Paste, stencil Kaisercraft
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0