Ser du en ljusning... - Stampers Anonymous

Jag hoppas att ni njuter av en härlig påskhelg! Detta "icke-påskiga" kort bloggar jag idag för CiliInPapers.

Jag har idag använt mig av Tim Holtz Inventor-stämplar med glödlampor till mitt kort. Tycker Inventor-stämplarna är användbara i många sammanhang.
Bakgrunden är gjord med distressoxider på glossy-papper. En kul teknik och om ni inte testat den – gör det, den är så kul!! Textstämpeln kommer från hÄnglar&Wings – Snorkigt #2. 

 
Stämplar: Stampers Anonymous, hÄnglar&Wings
Färger: Distress oxide + micro glaze
Dekoration: Tonic Studios Nuvo Crystal Drops
Teknik: Distress oxider på glossy papper förseglat med micro glaze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0