Julkulor geministämpel från Crafters Companion

Dagens julkort, som jag bloggade för CiliInPapers förra veckan, blir med den användbara Gemini-stämpeln från Crafters Companion. Den kommer i set med matchande dies men idag har jag enbart använt stämpeln. Färgläggningen har jag gjort med Spectrum Noirs Illustrator. De härligt färgglada papperen kommer från Lawn Fawn, ett favoritmärke :-).
hÄnglar&Wings har oändligt många olika sorters textstämplar och idag fick det bli en hälsning om julefrid.
Jag valde att lägga ena julkulan precis utanför cirkeln - gillar effekten. Även om det syns lite dåligt så har jag täckt julkulorna med Spectrums Clear Sparkle Pen. Det ger en härlig lyster.  
Stämplar: Gemini Crafters Companion, hÄnglar&Wings
Färgläggning: Spectrum Noir Illustrator, Spectrum Noir Sparkle
Papper: Lawn Fawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0