Kelly Creates med Distressoxider

I en annons från Tonic Studios var det ett kort som fångade mig - det uppe i vänstra hörnet - så jag tog en screenshot för att komma ihåg det. Nu har jag liftat det kortet (gjort ett liknande med inspiration av detta) på mitt sätt och idag bloggar jag korten hos CiliInPapers.
 
Redan när jag såg kortet i annonsen tänkte jag på Mandala-stämpeln från ett Kelly Creates stämpelset - och den passade bra tycker jag. Jag gjorde kortet i två färgställningar och personligen blev jag mest nöjd med det gul-röda då färgnyanserna är i tre olika intensitet.
Grattisstämpeln är givetvis från hÄnglar&Wings och jag har embossat den i clear embossingpulver - det blir elegant när man embossar.
Jag använde mig av Distressoxiderna för att stämpla mandalorna.
Pricken över i:et är givetvis Nuvo Crystal Drops - jag tror ärligt talat inte att jag hade överlevt utan dem ;-D.
Stämplar: Kelly Creates, hÄnglar&Wings
Färger: Distressoxider
Övrigt: Embossing, Nuvo Crystal drops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0