Sommarblomster - Altenew/Sizzix/hÄnglar&Wings

Ett somrigt kort, med sommarblommor, som jag bloggat för Cili In Papers.
Blommorna är utstansade, med dies från Tim Holtz Sizzix, i white stamping card som är ett kraftigt och rejält favoritpapper. Jag sprayade Distress spray stain på min glasmatta och doppade blommorna i det. Älskar bakgrundsdien från Altenew,
Textstämpeln är från hÄnglar&Wings och jag har stämplat två gånger med en liten förskjutning.
Nuvo Crystal drops fick bli pricken över i:et.
Stämplar: hÄnglar&Wings
Dies: Sizzix design Tim Holtz, Altenew, Lawn Fawn
Färger: Distress Spray stain, Distress Oxide ink
Papper: White Stamping card, Bazzill
Övrigt: Nuvo Crystal Drops 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0