Nu blir det spännande...

... för nu sätter Stämpelstafetten igång på Stämpelsnack. Det ska bli sååå kul! Idag har vi fått veta vilka våra lagmedlemmar är och vi är i full gång att hitta på ett namn till laget.

Tänkte uppdatera med några nya kort jag gjorde på Scrappening i helgen men än så länge ligger de kvar i kameran och jag orkar inte ikväll...
Scrappening var trevligt och kul. Tänk att få sitta och kortmaka en hel helg, slippa tänka på att man måste uppehålla blodsockernivån (för det gör andra åt en), bli inspirerad av alla fantastiskt duktiga scrappare, demonstrationer av olika tekniker  - det var helt suveränt!! Sist men inte minst hade vi ju suveränt trevliga pysselkompisar brevid oss!
Ett stort tack till arrangörerna! Jag o Sussie sov över. Pysslade ganska sent in på natten och upp relativt tidigt på söndagen. Det var verkligen en härlig helg!

Igår kväll var jag nere på fotoklubben igen. Det har blivit myyyycket fotoklubben på sistonde. Men NU har vi äääntligen gjort klart boken och dokumentet är lämnat till tryckeriet. Först ska det bli ett provtryck förstås, så när det är färdigt får vi kolla att allt der bra ut. Håller tummarna för det.... annars blir det ju mer jobb, jobb, jobb...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Ja, visst var det en trevlig helg! Spännande att få se alla dina alster. Såg ju några då jag var en av dem som satt bredvid dig!

Kram Catrin

2007-11-01 @ 10:50:58
Postat av: lenislenis

Ja visst var et trevligt! Men vi saknade dig och Viveka på söndagen! ;-)

2007-11-01 @ 22:59:38
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0